Slijterij Den Gouwen Aar gaat over tot verzending van de bestelling richting de klant binnen vijf werkdagen. Dit gebeurt zodra het volledige factuurbedrag, inclusief alle bijkomende kosten, zoals eventuele bijkomende belastingen en/of verzendkosten, is bijgeschreven op de bankrekening van Slijterij Den Gouwen Aar. Alle producten blijven eigendom van Slijterij Den Gouwen Aar totdat het volledige factuurbedrag door ons ontvangen is. Dit is ook van toepassing op mogelijke al opgehaalde of geleverde goederen. Op dit moment verzenden wij alleen naar adressen in Nederland. De bestelling wordt op dit moment geleverd door PostNL. Mocht het noodzakelijk zijn of beter geacht worden dan kan Slijterij Den Gouwen Aar afwijken en kiezen voor een andere bezorgdienst. Zodra de bestelling verzonden is zullen wij een Track & Trace code toezenden. Boven de €75,00 wordt je bestelling geheel gratis bezorgd. Bedraagt je bestelling minder dan €75,00 dan betaal je €6,95 aan verzendkosten.
RetournerenIndien de klant niet tevreden is over een artikel kan deze niet aangebroken boxen en/of flessen retourneren aan Slijterij Den Gouwen Aar. De klant ontvangt de aanschafwaarde van de geretourneerde artikelen en de verzendkosten terug. Kiest de klant voor een duurdere verzendmogelijkheid, dan draagt hij zelf de meerkosten. De klant moet zelf, binnen 14 dagen na ontvangst van de bestelling, zorgdragen voor het in goede staat retourneren van de artikelen. Retourvoorwaarden:
Slijterij Den Gouwen Aar
Oosthaven 6
2801 PB Gouda
Retourzendingen zijn voor risico van de klant. Slijterij Den Gouwen Aar is niet aansprakelijk voor het beschadigen of zoekraken van een retourzending. Vraag daarom altijd om de Track & Trace-code van deze zending.
Als de door de klant geretourneerde producten minder waard zijn geworden door onnodig gebruik of bij beschadiging, kunnen we een vergoeding voor deze schade inhouden op het bedrag dat wij aan de klant terugbetalen Creditering van geretourneerde goederen en verzendkosten zal geschieden binnen 5 werkdagen na ontvangst van de retourzending.
KLACHTENBij klachten dient de klant deze via e-mail kenbaar te maken. Slijterij Den Gouwen Aar zal trachten deze zo spoedig mogelijk te verwerken en via e-mail te reageren richting de klant.